"To byla jenom povídka. Jenom pokus, kterým jsem měl zabít vleklé odpoledne v práci. Místo abych s postavou v příběhu chodil od scény ke scéně, musí přece existuvat nějaká metoda, jak.. střih, střih, střih. Jak přeskakovat. Od scény ke scéně. Jak ukázat všechny stránky příběhu, ale od každé jen její jádro. Její stěžejní okamžik. A pak další stěžejní okamžik. A potom další." - Chuck Palahniuk

*Vašich komentářů si cením víc, než čísílek na počítadle.*
*Pokud objevíte nějakou hrubku, tak mi to řekněte... Já je někdy fakt vůbec nevidím :c *
*Když kliknete na obrázek, pravděpodobně na vás vyskočí zdroj. Když ne, tak je můj.*

Letní háčkovaná šatovitost (pozdě, ale přece)

3. října 2018 v 19:50 | Shira Elizabeth |  Tvořeníní
Moje máma dostala za státnice auto, já hromadu klubíček. Dřív teda nebyl bakalář, takže až za ty inženýrský a já teď zatim auto ještě ani nechci, ale tohle vyústilo v hromadu klubíček tak velkou, že naplnily tašku z Priamrku.
První výtvor sem zveřejnila před 2 týdny - je to ten superstrakatý svetr, druhý poznáte teď a třetí je v procesu (protože sem si na erasmus prostě hromadu vlny nevzala).
A teda druhá věc, co jsem stvořila je háčkovaná, modrá, pruhovaná a (vzhledem k počtu děr) je vyloženě na léto.
(Možná na ty vedra i přestanu nadávat pak)

Klubíček jsem měla celkem 16. Od každé barvy 8. Použila jsem návod "Strawberry delight" a trochu si ho poupravila.
Zkrátila jsem rukávy a hlavní část udělala tak dlouhou, jak to šlo. (Protože sem chtěla končit tou tmavší modrou.)

Celkově mi to zabralo dost hodně času během našeho popojíždění po Dánsku. Háčkování celkově sní víc vlny a mně vždycky zabere mnohem víc času, protože háček není takový kamarád.
Kde jsou ty časy, kdy sem uměla háčkovat a pletení mi bylo naprosto cizí :D

Ve výsledku jsem nakonec použila 15 klubíček. Jedno světle modré je naprosto netknuté a od obou barev mi zbylo vždy jedno načnuté.
Myslím, že teď se budu nějakou dobu zas věnovat hlavně pletení.
(Kromě přehozu, ten prostě už potřebuju udělat.)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 malejprazskejrumik malejprazskejrumik | Web | 6. října 2018 v 11:42 | Reagovat

Teda, tvojí šikovnost bych chtěla mít. Jako malá jsem prý pletla, ale teď na to nemám trpělivost a hlavně jsem už všechno okolo pletení zapomněla.

2 Shira Elizabeth Shira Elizabeth | E-mail | Web | 6. října 2018 v 17:43 | Reagovat

[1]: Stačí oprášit znalosti, já začala před 4 lety v létě a zjistila sem, že to fakt neni tak složitý, jak sem si představovala :D Nikdy předtím jsem nepletla, uměla jsem akorát uháčkovat řetízek :)