"To byla jenom povídka. Jenom pokus, kterým jsem měl zabít vleklé odpoledne v práci. Místo abych s postavou v příběhu chodil od scény ke scéně, musí přece existuvat nějaká metoda, jak.. střih, střih, střih. Jak přeskakovat. Od scény ke scéně. Jak ukázat všechny stránky příběhu, ale od každé jen její jádro. Její stěžejní okamžik. A pak další stěžejní okamžik. A potom další." - Chuck Palahniuk

*Vašich komentářů si cením víc, než čísílek na počítadle.*
*Pokud objevíte nějakou hrubku, tak mi to řekněte... Já je někdy fakt vůbec nevidím :c *
*Když kliknete na obrázek, pravděpodobně na vás vyskočí zdroj. Když ne, tak je můj.*

Paříž a Disneyland

13. srpna 2015 v 22:43 | Shira Elizabeth |  žiju!!
V pondělí jsme se po značních obtížích se zájezdy konečně vydali se sestrou na dalekou cestu do Paříže a Disneylandu.
Trochu mi přijde jako by to byl jeden den v kuse.
V Paříži jsem už byla a tak jsem to brala spíše jako nutné zlo, kvůli Disneylandu.
Francie obecně je už tak nějak zalitá sluncem. Teplá.
Vždy, když skrz ní projíždím vzpomenu si na Hanebný Parchanty.
*Vlevo je vidět vrtulník.*

V pondělí nás naložili a v úterý v 7 ráno, po dost přerušovaném spánku, nás vysadili před Eiffelovkou.
Než jsme došly až k ní, tak byla hodina do otvíračky, takže jsme si sedly přímo pod ní a čekali.
*Východ slunce pod Eiffelovkou.*
Jedna slečna poznamenala, že Paříž vypadá zvrchu jako papírové město. A měla pravdu, vážně tak vypadá.
Šedobílá placka.

Pak jsme se prošly okolím, daly si palačinku, projely se lodí, prošly Champ Elysees a odpočinuly v parku.

Je tam nějak moc objímajících se párů. A já tu atmosféru pořád nějak nevidím.

Francouzská okna a vůbec působí romantivcky, to jo.

Elegance jsem moc nepotkala, lidé spí na lavičkách v parku.
Hodně lidí chce svatbu i Eiffelovky.
Champ Elysees je jako mravenčí dálnice.

Disneyland se nám otevřel od 10 do 8, protože pak jsme už museli jet.
Je tam vážně hodně lidí a fronty. Ale zavlažovali nás.
Některé atrakce za to stály jiné ne. (Protože stání na sluníčku není příjemné.)
A tak jsme sebraly plánek a vyrazily si užívat. (Cíl - sjet všechny horské dráhy - splněno.)
*Výhled z paláce srdcové královny. Pro zvětšení klikněte.*

Phantom Manor:
Aneb strašidelný dům. Vypadal fakt pěkně. Fronta rychle postupovala. Uvnitř čekal výtah a projížďka temnými zákoutímy. Pěkné a jako většina atrakcí hodně rozlehlé pod zemí. Vážně, mnohé atrakce jsou hodně rozlehlé pod zemí. Nebylo to vyloženě strašidelné - nic není když je kolem vás spousta lidí. A ani okolo nechodli lidé, kteří by náhodně bafali a tak. Nebo jsme na ně nenarazily.
*Chodník slávy Disneylandu.*

Indiana Jones and the Temple of Peril:
Opravdická horská dráha, hezky tematicky laděná. Vlastně všechno bylo hezky témětické. Dokonce i většina čekacích prostorů. Tady byly okolo stany s různými rekvizitami, bambusový les a auta. Otočka o 360°.. To bylo vážně dobré.
*Hlavní vchod.*

Adventure Isle:
Umělé skály, které měli kouzelnou a temnou atmosféru. A bylo tam příjemně. Trochu bludiště.

Space Mountain: Mission 2:
Jednoznačně nejlepší horská dráha z prostředí kosmu. Hezké projekce planet a kdejakých podivností. Člověk se točil všemy směry. I do takové té vrtulky. Kdybych měla jít na jednu z těch atrakcí ještě jednou, byla by to tahle. Jediná chyba byla dost dlouhá fronta, která byla celou dobu na sluníčku a moc se nehýbala. Nebo se to tak zdálo.

Big Thunder Mountain:
Horská dráha mezi kopečky a vesničkami, stylizovaná jako mašinka. Na to, jak cute vypadala, když příjížděla, to byla dost dobrá jízda. Indiana Jones měl víc propadů, ale byl kratší (propady jsou super). Tady bylo hodně zatáček a dost ježdění po tmě v zemi. Ne tak moc jako venku, ale víc, než by člověk očekával.
*Fotka s popelčiným zámkem.*

Pirates of the Caribbean:
Bez nich by to nešlo. Moji oblíbenci. Bohužel to dost pokazila hoooodně dlouhá fronta. A také to, že nešlo o horskou dráhu, ale spíš projížďku. Když už jsme se konečně dostali dovnitř, museli jsme se ještě dlouhou dobu motat uličkami a dostávat se ke vstupu do loděk. V loďkách to pak všechny bylo pěkné a vůbec. Jako kdyby člověk projížděl filmy. Mám ráda piráty. Omnomnom. Ale ta fronta to opravdu pokazila. Sice pak bylo vevnitř na co koukat, ale i tak. když musí člověk dlouho stát, tak to není příjemné. Ale byla tam voda :3
*Fotka z Alenčina labyrintu, protože jinde se fotilo docela blbě.*

Alice's Curious Labyrinth:
Labyrint všemožných podiností. Šklíba, kloboučník, královna, hopkající voda. A výhled z královnina zámku byl taky dobrý. A nebýt takové horko, určitě bysme se z něj vymotávaly dýl.

Star Tours:
Čekání bylo sicé memi sluníčko a byl tam R2-D2 a C3PO, ale bylo to dlooouhé. Navíc jsme na konec zjistily, že nešlo o opravdovou horskou dráhu, ale spíš o 4D kino. Trošku zklamání. Ale bylo to hezké.

Krom toho jsme byly v obchůdkách, daly si popcorn a zmrzku a viděly část průvodu. Bohužel jsme průvod neviděly ani trochu celý, protože tam byla narvaná hromada lidí a dětí a sluníčka. Postavičky byly pěkné.
Disneyland je kouzelné místo. Tematické. A ráda bych se tam vrátila, až tam nebudou lidé. To by bylo úžasné.

*Moje úlovky - tričko s Minnie, aztécké zlato, přívěšek Jacka a minieiffelovka.*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Žolanda Žolanda | E-mail | Web | 14. srpna 2015 v 8:49 | Reagovat

Krásné fotky.. úžasné místo ;) Doufám, že se tam někdy podívám

2 Clickle Lop Clickle Lop | E-mail | Web | 14. srpna 2015 v 18:51 | Reagovat

Také bych se někdy ráda podívala do Disneylandu:-)Mimochodem pěkný článek:-)

3 shira-elizabeth shira-elizabeth | E-mail | Web | 16. srpna 2015 v 23:32 | Reagovat

[1]: [2]: Děkuji :) Určitě to stojí za to aspoň jednou za život :)

4 anefis anefis | Web | 18. srpna 2015 v 20:24 | Reagovat

Fakt pěkné fotky. :)
Doufám, že taky někdy pojedu do Disneylandu. :)

5 Elis Elis | Web | 24. srpna 2015 v 9:34 | Reagovat

Takže jsi Paříží nadšená nebyla? Já osobně jsem byla unešená, těmi úzkými uličkami a kavárnami, vidět Notre dame a Vítězný oblouk byl nezapomenutelný zážitek. Ale hodně lidí ji bere jako přeceňované město, špinavé město, turista za turistou, protivní prodejci suvenýrů všude, neustálé fronty (ale ty já jsem třeba také žádné neměla)

6 shira-elizabeth shira-elizabeth | E-mail | Web | 24. srpna 2015 v 9:39 | Reagovat

[5]: Už jsem tam byla jednou se školou, takže jsem si prohlédla většinu památek. Ono kdybych tam byla týden a měla volný program podle sebe, taky by to bylo jiné.. Tentokrát bylo prostě moc vedro a hlavní sezóna.. Do uliček jsme zabrousily jen na chvilku, když jsme hledaly jídlo a ty byly sympatické, nebýt toho vedra, tak se mi pravděpodobně zamlouvají víc.

7 Péťa Péťa | Web | 7. července 2016 v 22:06 | Reagovat

No já nevím, na mě to působí, že jsou tam jen lidé a sem tam něco hezkého. To raději půjdu do Louvru a celý ten tam budu chystat lelky u obrazů, co nezajímají asijské turisty.

8 shira-elizabeth shira-elizabeth | E-mail | Web | 8. července 2016 v 10:40 | Reagovat

[7]: To jsme udělali s kamarádkou. Procházeli jsme egyptské sbírky a narazily při tom asi tak na 2 lidi celkem :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.